CELTH brengt mensen samen om kennis over leisure, toerisme en hospitality te ontwikkelen en te delen

Bekijk onze activiteiten

Nieuws van CELTH

CBS, NBTC en CELTH slaan handen ineen

foto ondertekening nbtc celthdonderdag 19 april 2018 Vandaag hebben het Centraal Bureau voor de Statistiek, NBTC Holland Marketing en expertisecentrum CELTH de handen in één geslagen voor het ‘Data & Development Lab Bestemming Nederland’. Door data en expertise te bundelen zetten we in op het ontwikkelen van nieuwe en scherpere inzichten om een bijdrage te leveren aan de effectieve doorontwikkeling van bestemming Nederland. Ook Google en Schiphol hebben aangegeven een actieve bijdrage te willen leveren aan het platform. Samen met deze en andere partijen is het mogelijk om inzicht te krijgen in bezoekersgedrag tijdens de hele reiscyclus als basis voor onder andere vraagsturing en aanbodinnovatie lees verder

Strategische visie voor Groepsaccomodaties

Logo CELTH kaalmaandag 16 april 2018 Groepsaccommodaties Nederland (GN) heeft het initiatief genomen om te komen tot een nieuwe strategische visie voor groepsaccommodaties. Dit is een lang gekoesterde wens binnen deze bedrijfstak. GN is een jonge brancheorganisatie die staat voor de belangenbehartiging en promotie van ondernemers met 1 of meerdere groepsverblijven. Op dit moment telt GN 70 leden. lees verder

Trendvisie 2017-2020

Logo CELTH kaaldinsdag 06 februari 2018 De ontwikkelingen in de wereld volgen elkaar steeds sneller op en anticiperen in toerisme, leisure en hospitality wordt almaar lastiger. NRIT Media heeft daarom samen met CELTH het initiatief genomen een integraal toekomstperspectief voor de sector voor de komende jaren te geven: Trendvisie 2017-2020.

In de Trendvisie wordt een drietal scenario’s geschetst, met de implicaties daarvan voor de sector en
mogelijk te nemen acties.

Klik op onderstaande link en lees er alles over. lees verder

Tweets

Alle activiteiten van CELTH zijn gericht op beantwoording van de volgende vraagstukken:

Consument

Hoe gaat de consument van morgen zich gedragen en wat betekent dat voor onze sector?

Lees verder

Verdienmodellen

Welke waarde creëren we voor wie en hoe maken we daar een succesvol verdienmodel mee?

Lees verder

Ontwikkelen

Het ontwikkelen van een product, dienst of bestemming wordt steeds complexer, CELTH biedt advies en onderzoek.

Lees verder

Duurzaam

Hoe zorgen we voor een goede balans tussen people, planet en profit in leisure, tourism en hospitality?

Lees verder