CELTH brengt mensen samen om kennis over leisure, toerisme en hospitality te ontwikkelen en te delen

Bekijk onze activiteiten

Nieuws van CELTH

CELTH start innovatietraject verblijfsrecreatie Utrechtse Heuvelrug

Logo CELTH kaaldonderdag 05 juli 2018 Donderdag 21 juni vond de officiële startsessie plaats voor het innovatietraject verblijfsrecreatie Utrechtse Heuvelrug. Het traject moet bijdragen aan een vitale verblijfsrecreatie op de Utrechtse Heuvelrug. Vorig jaar signaleerde de Innovatietafel dat de verblijfsrecreatie op de Utrechtse Heuvelrug stilstaat; problemen met permanente bewoning en in tegenstelling tot andere vakantiebestemmingen een dalende waarde van het recreatieve vastgoed. Tijd voor verandering. lees verder

Promotieonderzoek Corné Dijkmans VU Amsterdam

Logo CELTH kaalvrijdag 18 mei 2018 Corné Dijkmans, manager research en business innovatie bij de Academie voor Toerisme aan NHTV Breda heeft, mede met behulp van financiering vanuit CELTH Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality, trends in kaart gebracht in het online interactief gedrag van de grootste Nederlandse toeristische bedrijven met een aanwezigheid op social media. lees verder

CBS, NBTC en CELTH slaan handen ineen

foto ondertekening nbtc celthdonderdag 19 april 2018 Vandaag hebben het Centraal Bureau voor de Statistiek, NBTC Holland Marketing en expertisecentrum CELTH de handen in één geslagen voor het ‘Data & Development Lab Bestemming Nederland’. Door data en expertise te bundelen zetten we in op het ontwikkelen van nieuwe en scherpere inzichten om een bijdrage te leveren aan de effectieve doorontwikkeling van bestemming Nederland. Ook Google en Schiphol hebben aangegeven een actieve bijdrage te willen leveren aan het platform. Samen met deze en andere partijen is het mogelijk om inzicht te krijgen in bezoekersgedrag tijdens de hele reiscyclus als basis voor onder andere vraagsturing en aanbodinnovatie lees verder

Tweets

Alle activiteiten van CELTH zijn gericht op beantwoording van de volgende vraagstukken:

Consument

Hoe gaat de consument van morgen zich gedragen en wat betekent dat voor onze sector?

Lees verder

Verdienmodellen

Welke waarde creëren we voor wie en hoe maken we daar een succesvol verdienmodel mee?

Lees verder

Ontwikkelen

Het ontwikkelen van een product, dienst of bestemming wordt steeds complexer, CELTH biedt advies en onderzoek.

Lees verder

Duurzaam

Hoe zorgen we voor een goede balans tussen people, planet en profit in leisure, tourism en hospitality?

Lees verder